Free songs
header_good

Konsumenci wybrali RACK-SAT

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich dla Rack-SAT

W wyniku głosowania internautów laureatem Plebiscytu Złoty Medal – Wybór Konsumentów POZNAŃ MEDIA EXPO 2014 zwyciężył RACK-SAT zgłoszony przez firmę DIOMAR


Złoty Medal – Wybór Konsumentów

Wzbogaceniem formuły konkursu Złoty Medal MTP jest plebiscyt Złoty Medal – Wybór Konsumentów, w którym o zwycięzcy decydują zwiedzający i internauci.

Przez trzydzieści dni od rozpoczęcia targów mogą oni oddawać swoje głosy za pośrednictwem witryny internetowej oraz na specjalnie przygotowanych stoiskach – Strefach Mistrzów.

2014-Diomar-RackSAT-L

W głosowaniu dla targów Poznań Media Expo zwycięskim produktem okazał się RACK-SAT System montażowy sprzętu multiswitchowego firmy WISI Communications w stojakach 19” zgłoszony do konkursu przez warszawską firmę DIOMAR sp. z o.o.

System RACK-SAT pozwala na montaż systemu multiswitchowego w stojaku RACK 19” w dowolnej konfiguracji funkcjonalnej. Przemyślana koncepcja umożliwia łatwe wykonanie prac instalacyjnych, przejrzystą konfigurację całego systemu oraz wygodną obsługę serwisową. Jednocześnie w bardzo efektywny sposób jest wykorzystana przestrzeń montażowa w stojaku 19”. Pozwala zamontować multiswitche np. w szafce rack 19” wiszącej pod sufitem w garażu budynku zamiast w skrzynce montowanej na ścianie.

Wszyscy laureaci plebiscytu, aby utrzymać się na pierwszej pozycji musieli wykazać się nie tylko ciekawym, innowacyjnym produktem, ale również umiejętnością przeprowadzenia ciekawej kampanii marketingowej pozwalającej zdobyć przewagę nad konkurentami do tytułu Wybór Konsumentów. Na szczególną uwagę zasługuje głosowanie dla targów Poznań Media Expo, którego ostatnie dni pełne były emocji, gdy platforma hybrydowa zgłoszona przez Telewizję Polską S.A. zaczęła piąć się w górę szybko zmniejszając przewagę lidera. Uczestnicy Plebiscytów prowadzili działania promocyjne za pośrednictwem własnym stron internetowych, newsletterów i social media wykorzystując wszystkie możliwości dotarcia do klientów doceniających nagrodzone produkty. Olbrzymie zaangażowanie firm biorących udział w konkursie Złoty Medal – Wybór Konsumentów świadczy o rosnącym prestiżu tego szczególnego wyróżnienia. Rekomendacja ekspertów poparta uznaniem użytkowników poszczególnych produktów nierzadko może okazać się asem w rękawie przy umacnianiu swojej pozycji na rynku.


Laureatom gratulujemy zwycięstwa, zaś wszystkim pozostałym uczestnikom Plebiscytów – zaangażowania w prowadzone przez nich kampanie marketingowe.



RSS
Follow by Email
YouTube
FbMessenger
Instagram
LinkedIn
Share
WhatsApp
Copy link